A mechanikus terror, amit egyaránt megfélemlítésre és pusztításra terveztek a központi
darabja Garrosh ostromgépeinek. A hatalmas Kor' kron harci skorpió mintájára készített
Iron Juggernaut védi Orgrimmar kapuit és elpusztít mindenkit, aki szembe mer szállni
Garrosh seregével
Pressing the Attack: Assault Mode : Assault Mode alatt az Iron Juggernaut szabadon mozoghat. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja feltöltődik (ez 2 percig tart).
Borer Drill : Juggernaut lecsapja a fúróját a földbe, ennek hatására több irányba barna tüskés vonalak indulnak meg alóla a távolba. Ezek a tüskék 75.000 Physical damaget okoznak azoknak, akikhez hozzáérnek.
Laser Burn : Juggernaut periodikusan rálő 1-1 playerre a farkára szerelt löveggel, ez 250.000 Fire damaget okoz és egy DOT-ot rak fel, ami 55.000 Fire damaget okoz 2 secenként 16 secen keresztül.
Mortar Blast : Juggernaut célbaveszi egy player tartózkodási helyét, megjelöli egy 8 yardos piros körrel majd pár seccel később rálő a területre. A lövedék becsapódása 250.000 Fire damaget okoz a célterületen állóknak.
Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 150.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében.
Crawler Mine : Juggernaut lerak maga alá 3 aknát, melyek ezután nekirohannak egy közeli playernek és leássák magukat. A leásás után ~20 seces visszaszámlálásba kezdenek, lejártakor pedig felrobbannak, ez 300.000 Physical damaget okoz (darbja) mindenkinek.
Az aknákat felrobbanásra lehet kényszeríteni azzal, hogy valaki jobb-kattol rá (papíron földbe tapossa). Ennek hatására azonnal felrobban, 1.250.000 Physical damaget okoz a felrobbantó playernek és fellövi a levegőbe (mivel Physical damage, így az armor eléggé csökkenti).
Siege Mode alatt Iron Juggernaut gyakrabban rak le aknákat.
Flame Vents : Juggernaut tüzet köp maga elé, ez 300.000 Fire damaget okoz és Ignite Armor debuffot rak minden eltalált playerre.
Ignite Armor : növeli a playert ért Fire damaget 10%-kal és 30.000 Fire damaget okoz 1 secenként 30 secen keresztül.
Breaking the Defense: Siege Mode : Siege Mode alatt az Iron Juggernaut az aktuális helyén leássa magát a talajba. Ez a fázis addig tart, míg Juggernaut Energy Barja le nem merül (ez 1 perc).
Seismic Activity : miután a Juggernaut Siege Mode-ra vált, földrengést generál, ami a fázis végégig tart. A földrengés 44.000 Physical damaget okoz mindenkinek 1 secenként. Juggnaut ezalatt időnként Shock Pulset használ.
Shock Pulse : kis töltés után a Juggernaut 75.000 Nature damage kíséretében mindenkit hátrarepít egészen addig, míg szilárd tárgynak nem csapódnak.
Demolisher Cannons : Juggernaut több lövedéket (kb. 6) lő fel az égbe, amik 3 seccel később becsapódnak 1-1 playerre. Becsapódáskor ezek 150.000 Fire damaget okoznak a becsapódási hely 6 yardos körzetében.
Cutter Laser : a Juggernaut farkán lévő löveg most 1-1 lövés helyett folyamatos sugarat lő ki, amivel egy megjelölt playert követ. A lézer 200.000 Fire damaget okoz 1 secenként mindenkinek, aki hozzáér.
Explosive Tar : a Juggernaut több irányba is kátrányt lő ki magából, amik földetéréskor fekete tócsákat alkot. A kátrány 20.000 Nature damaget okoz 1 secenként a benne álló playereknek és 30%-kal lassítja a mozgásukat Ha a Cutter Laser hozzáér egy kátrány tócsához, az robbanást idéz elő, ami 200.000 Fire damaget okoz mindenkinek.
Az összecsapás 2 egymást váltogató fázisból fog állni. Az első fázis 2 perces, ezalatt a boss szabadon mozoghat és felváltva támad single- illetve multi-targetes képességekkel. A második fázis 1 perces, Juggernaut mozgásképtelen, ezalatt folyamatos AOE damagere lehet számítani és leginkább AOE képességekre. A boss mindkét fázisában periodikusan aknákat dobál, ezeket fel kell robbantani azzal, hogy valaki jobb-kattol rá (ekkor 1,2 milla Physical damaget okoz annak az egy playernek és kilövi a levegőbe). Alapból ez a Tank dolga, de néha DefCD kíséretében másoknak is meg kell tenni. A második fázis falhozcsapkodós képessége miatt érdemes az egész fázist egy fal mellett tölteni, lehetőleg egymáshoz közel... így könnyebb healelni, DefCD-zni, lézerezni, de legfőképp bombákat hatástalanítani. A legjobb hely a kikötő felőli kerítés, ott van bőven hely.
Tank: Juggernautot mindig el kell fordítani a raidtől. A 2 Tanknak felváltva kell tartani a bosst (az egyik a boss előtt, a másik mögötte). A boss periodikusan tüzet okád maga elé (Flame Vents) és ezzel együtt DOT-ot rak fel (Ignite Armor), 3-4 stacknél cserélni kell. A boss ágyúval is lövi az embereket (Mortar Blast), a lövés helyét egy nagy piros kör jelöli, ebből ki kell rohanni. Juggernaut időnként 3 aknát lő ki (Crawler Mine) amik ~20 sec után felrobbannak. Annak a tanknak, aki nem a bosst fogja az aknákat kell elintézni. Jobb katt az aknára, mire az felrobban és Physical damaget okoz a használónak (armor csökkenti) illetve a levegőbe lövi. A tanknak kis DefCD kíséretében sorba fel kell robbantani mindet mielőtt a visszaszámlás lejár. A második fázis alatt folyamatos AOE lesz (Seismic Activity) és gyakrabban jönnek az aknák. Juggernaut időnként mindenkit hátralök (Shock Pulse), így jobb egy fal tövében gyülekezni... nem kell feltétlenül ütni a bosst. A fázis alatt kerülni kell a fekete tócsákat (Explosive Tar) és a piros lézersugarat (Cutter Laser), illetve 7 yard távolsávot kell tartani mindenkitől a periodikus bombázás (Demolisher Cannons) miatt. A lézersugarat szigorúan TILOS áthúzni a fekete tócsán.
DPS: Tilos a boss előtt állni. Az első fázis alatt nem ajánlott összestackelni, kb. 10 yard távolságot kell tartani a többiektől. A boss gyakran lő lézerrel a playerekre, ez DOT-ot (Laser Burn) is rak fel, nem kelll vele nagyon foglalkozni. Juggernaut periodikusan ágyúval lövi az embereket (Mortar Blast), ekkor ki kell rohanni a földön megjelenő nagy piros körökből. A boss néha a földbe csap, ekkor kerülgetni/kiteolni kell a felőle induló barna tüskés csíkokat (Borer Drill). A második fázisban folyamatos AOE-vel (Seismic Activity) kell számolni. Ez idő alatt 7 yard távolságot kell tartani mindenkitől a periodikus bombázás (Demolisher Cannons) miatt. Juggernaut időnként fekete tócsakat (Explosive Tar) dob a földre, ezeket kerülni kell! Néha megjelöl egy playert és ~10 secig lézersugárral üldözi (Cutter Laser), nem szabad hagyni, hogy a lézer utolérje a playert és úgy kell húzni a sugarat, hogy még véletlenül se érjen hozzá a fekete tócsákhoz. A fázis alatt Juggernaut periodikusan kis töltés után hátrarepít mindenkit (Shock Pulse), erre érdemes összestackelni és DefCD-t tolni.
Heal: Tilos a boss előtt állni. Az első fázis alatt nem ajánlott összestackelni, kb. 10 yard távolságot kell tartani a többiektől. A boss gyakran lő lézerrel a playerekre, ez DOT-ot (Laser Burn) is rak fel, kis single-target heal elég. Juggernaut periodikusan ágyúval lövi az embereket (Mortar Blast), ekkor ki kell rohanni a földön megjelenő nagy piros körökből. A boss néha a földbe csap, ekkor kerülgetni/kiteolni kell a felőle induló barna tüskés csíkokat (Borer Drill), legrosszabb esetben is kis AOE heal kell. A második fázisban folyamatos AOE-vel (Seismic Activity) kell számolni, kb. végig AOE heal kell. Ez idő alatt 7 yard távolságot kell tartani mindenkitől a periodikus bombázás (Demolisher Cannons) miatt. Juggernaut időnként fekete tócsakat (Explosive Tar) dob a földre, ezeket kerülni kell! Néha megjelöl egy playert és ~10 secig lézersugárral üldözi (Cutter Laser), nem szabad hagyni, hogy a lézer utolérje a playert és úgy kell húzni a sugarat, hogy még véletlenül se érjen hozzá a fekete tócsákhoz. A fázis alatt Juggernaut periodikusan kis töltés után hátrarepít mindenkit (Shock Pulse), erre érdemes összestackelni és DefCD-t tolni..
Tank
Heal
Dps
Majd ha bekerült...
Majd ha bekerült...
Majd ha bekerült...
Videók teljesképernyős lejátszásához YouTube Flash Player kiegészítő szükséges!!